I made this widget at MyFlashFetish.com.

countdown


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Saturday 3 September 2011

NO TITLE

hmmm..so tadi kan open house yang ke-2
jumpa la kak fiza
di kesempatan itu,aku amik peluang utk sesi luah perasaan
*gituhh la
aku ckp la aku ade prob utk pilih course taun depan
tapi alhamdulillah..:)
aku dah yakin dgn ape yang aku nak lepas kak fiza bg pandangan dia tadi
thnnxxxx kak fiza..!
then fa bedah,fa nori,aka,kak fiza sume tanya pasal permohonan aku nak masuk sbp
dia org kata mohon je lah
then aku ckp la mak x bgi
hmmm
aku nak try something baru
tapi kak fiza kata,kita kene dengar ape yang ibu bapa kita kata kan..??
baru dpt keberkatan..
aku terpksa lah melupakn hasrat since parents x benarkan
mungkin ade hikmah nye kan.?
yeah..!
so aku da lebih yakin dgn keputusan aku lepas jumpa kak fiza
thnnx  kak fiza..

No comments:

Post a Comment